Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

PROBLEM-WSKAZÓWKA TEMPERATURA UMARŁA

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • PROBLEM-WSKAZÓWKA TEMPERATURA UMARŁA

    Zamieszczone przez Zoltar
    Wymiana koła dwumasowego nic nie zmieni, setki osób szuka skutecznego rozwiązania
    Teorie są różne, pompa wtryskowa, dwumasa
    bardzo pesymistyczne stwierdzenie :? Po przeczytaniu tematu stawiam na sprzęgło bo kolega nie pisał że mu reaktor gaśnie nawiasem mówiąc też mam podobne jazdy po przejściu z biegu na wolne obroty przez moment telepie całym autem przebieg blisko 300T.Km. 8)
    Octavia Tour Ice+ 1.6Mpi
    Octavia 2 Elegance 1.8TSI

  • #2
    PROBLEM-WSKAZÓWKA TEMPERATURA UMARŁA

    Proszę o pomoc miałem kiedyś taki problem miesiąc temu wskazówka temeratury płynu na desce rozdzielczej umarła tj. całkowicie sztywna nie podniosła się nawet na milimetr, potem jak troszkę pojeżdziłem to zaczęła mi skakać od o do 90 stopni czyli wynikało by z tego że temp. silnika jest prawidłowa. Potembyło wszystko w porządku, a teraz miesiąc póżniej jak jestem w przeddzień wyjazdu mam ten sam problem wskazówka temp. na desce rozdzielczej padła całkowicie nawet nie drgnie, jestem przekonany że temp. silnika jest prawidłowa tulko na wskazówka jak sobie z nią poradzić gdzieś coś nie styka a ja nie wiem jak się za to zabrać, poradzcie bo jechać i niewiedzieć jaką ma się temp. silnika to trochę stres.

    Komentarz


    • #3
      a może pał czujnik temperatury który odpowiada za wskazania wskazówki ?? Bierzesz taką opcje pod uwagę ??
      MOJA http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=38010

      Komentarz


      • #4
        radan0,

        Forum - Octavia Club Polska
        Forum - Octavia Club Polska
        Forum - Octavia Club Polska

        Pewnie poszedł Ci wskaźnik temperatury cieczy.
        O2FL 1.8 TSI powered by DYNOSOFT

        Komentarz


        • #5
          mówicie że czujnik temp. cieczy dobra dzięki za info. zaczynam się zabierać pomaleńku do roboty chciałbym to zrobić bez nadmiernego ubytku płynu, a ile kosztuje coś takiego??? oriętacyjnie

          Komentarz


          • #6
            o ile się orientuje to od 15 zł (ale tego czujnika raczej używa sie zamiast zaślepki) 30 zł taki normalny kiepskiej jakości zamiennik a 80 zł chyba oryginał jak dobrze pamiętam zależny jaki tam będziesz miał kolor bo jak dobrze pamiętam to tam kolory jeszcze były i wydaje mi sie ze ty masz zielony jak sie nie mylę jak sie mylę to niech mnie ktoś poprawi
            MOJA http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=38010

            Komentarz


            • #7
              A czy VAG pokaże że siada czujnik temp. cieczy?, mam ten sam problem z falującą wskazówką temp.
              1.9 TDI ALH, narazie 90KM

              Komentarz


              • #8
                Ja miałem dokładnie takie same objawy - zepsuty był czujnik temp. Koszt 45zł.

                Komentarz


                • #9
                  Dzięki panowie za wszystkie podpowiedzi wracam właśnie z auta rozkminiłem jak się tam dostać, kolega wymieniał czujnik i okazało się że u niego to nie była ta przyczyna to dostanę go w orygianle za pół ceny może jeszcze dzisiaj wymienię i po problemie życzę wszystkim miłego dnia w końcu takich dni jak dzisiaj to mało było w tym roku))

                  Komentarz


                  • #10
                    lugab z tego co mi sie wydaje to chyba tak podpinasz vag i jeśli wartości na desce i wskaźniku sa inne to czujnik do wymiany

                    radan0 myślę ze wymiana czujnika pomoże. Daj żąć po wymianie
                    MOJA http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=38010

                    Komentarz


                    • #11
                      czujnik wymieniony temp. wskakuje na 90 stopni wszystko ok. dzięki wszystkim za info pozdrawiam

                      Komentarz


                      • #12
                        u mnie tak "szczałka" temperatury latała jak chciała - czujnik wymieniony i git.
                        pozdrawiam - Darek

                        Komentarz


                        • #13
                          Panowie. Jak wypięliście tą kostkę???????? Kilka razy się za to zabierałem, ale za każdym razem porażka. U mnie kostka ma kolor czarny i nie bardzo wiem jakiego koloru i kształtu jest czujnik. Z boku kostki wystaje troche jakby mały prostokąt, ale wszelkie próby włożenia np wkrętaka, paznokcia itp. kończą się zwiększeniem mojego ciśnienia. Za nic w świecie nie da się odpiąć tej ..... kostki. Chyba ją wyrwę wraz z czujnikiem ryzykując wylanie całego płynu, gdyz chyba mam to sklejone-zespawane na amen.
                          MK3 2.0TDCI

                          Komentarz


                          • #14
                            sandokan4, najpierw dociskasz całość wzdłuż osi czujnika, potem odciągasz zapadkę i wysuwasz kostkę z czujki
                            www.k-mot.pl
                            Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
                            Autoholowanie.
                            Robert Kulma

                            Komentarz


                            • #15
                              dokładnie tak jak kolega wyżej powiedział, dociskasz kostkę następnie wkładasz śrubokrętw szczelinę u góry i naciskasz lekko w dół z jednoczesnym odciągnieęciem kostki nic na siłe, zrobiłem to wczoraj zanim zaczniesz używać siły jeszcze raz zastanów się czy warto

                              Komentarz


                              • #16
                                Leży wskazówka od temp .zaraz po uruchomieniu chodzą wentyl

                                Witam ,chciałem troszke odświerzyc .Dzisiaj rano jadąc 10 km do pracy wskazówka od temp nawet nie drgnęła.Potem pod pracą jak go odpalilem zalączją się oba wentylatory(mam klimę)

                                Bardziej prawdopodobne jest uszkodzenia czujnika temp czy termostatu?
                                Z góry dzięki za pomoc.

                                1,6 BFQ 2002

                                Komentarz


                                • #17
                                  erbol, czujnika, Przy termostacie dłużej się nagrzewa silnik i zazwyczaj po chwili schodzi z 90 do ~80stopni, bo jest cały czas 'otwarty'. A przy czujniku zmiany na zegarach są gwałtowne, albo ich nie ma tak jak w Twoim wypadku. 2 wentylatory przy klimie to akurat dobry objaw.

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    wymieniłem czujnik temperatury ale dalej się nic nie zmieniło. Po odpaleniu auto ma włączone wentylatory. Bardzo słabo się nagrzewa.
                                    Podpiąłem dzisiaj ELM 327 i mam błąd P1293- wyszukałem na necie że to jest zwarcie termostatu do masy.

                                    Że też musiałem sobie kupić auto w którym termostat kosztuje ori 400 zł a wszyscy piszą,że nie warto dawać zamiennika.
                                    Elektromechanik mi niby powiedział przez tel,że może coś z wentylatorami jakiś czujnik no ale to skąd by był ten błąd termostatu.

                                    Trochę beznadzieja.Kupować i wymieniać czy tracić na mechaników..?

                                    Komentarz

                                    POWRÓT NA GÓRĘ
                                    Pracuję...
                                    X